ליווי שלי כדולה בלידה

דולה בכירה

היי, שמי דינה ואני דולה בכירה בעלת ותק של כ-20 שנה בליווי כל סוגי הלידות. בעבודתי אני מלווה אימהות ואת בני זוגן ליווי רציף: הריון, לידה ובתחילת ההורות והנקה. אני מגיעה לכל מפגש חדש עם אמא מתוך תחושת מחוייבות ושליחות להעמיד לרשותה את כל הכלים שברשותי לחווית לידה רגועה ונעימה. נקודת המוצא שלי הינה אמונה שלמה באישה שמולי, במומחיות שלה בנוגע לגוף שלה, להריון שלה ולתינוק שלה. אני מאמינה כי בכל אמא יש את הידע איך נכון עבורה ללדת. לעיתים, היא צריכה רק סביבה תומכת ומאפשרת על מנת להתחבר מחדש לידע זה ולבחור את דרכה.  לעיתים יש צורך בתמיכה אקטיבית, ואני יודעת לתת תמיכה זו.

אני נוכחות רגישה ומקצועית המחברת אתכם בזמן הלידה לרצונות שלכם כפי שבאו לידי ביטוי במפגשי ההכנה. אני נוכחות רציפה המחזקת את תחושת המסוגלות והיכולת שלכם. אני אשת מקצוע היכולה לסייע במגוון מצבים כאשר נדרש מתוך המומחיות שלי כדולה מתקדמת ספינינג בייביס וכמטפלת אמבריו באלנס. אני תומכת בבן הזוג כך שיוכל לתמוך בצורה יותר מדויקת גם אם הוא כבר יודע כיצד לתמוך.

כחלק מההכשרות הרבות אותן עברתי לאורך השנים, הוסמכתי  כמומחית בתנוחות ללידה ובאיזון הגוף בלידה עבור כל אחת מ-5 רמות האגן דרכן עובר התינוק בלידה, ליווי לידה ע"י דולה הבקיאה בכלים אלו יפחית את הצורך בהתערבויות בלידה וימקסם תוצאות חיוביות עבורך ועבור תינוקך.

הליווי טרום הלידה נועד כדי ללמוד ביחד מהם המשאבים שאת לוקחת איתך ללידה. נבין מה הם הצרכים שלך כאישה, ושלכם כזוג, לקראת הלידה שלכם. נחקור מה הם מקורות הכוח שלך, מה עשוי לעזור לך במהלך הלידה.  

בזמן הלידה ובהתאם לצורך העולה אני מספקת תמיכה נוספת באמצעות הכלים שרכשתי כגון: ספינינג בייביס, היפנובירתינג', ארומותרפיה, רפלקסולוגיה, שיאצו, הומיאופתיה, עבודה עם ריבוזו, נשימות, תנועתיות, ריקוד ללידה ועוד. 

מה כולל הליווי? 

מפגשים לפני הלידה (יקבעו על פי צורך, מינימום שני מפגשים)

טיפול איזון ללידה(שעה וחצי טיפול)

קשר טלפוני במהלך כל תקופת הליווי.

זמינות לליווי הלידה 24 שעות .

את מלא החשיבה והיצירתיות שלי לתמיכה בדרך שלך בכל צורה בה תתפתח הלידה שלך.

ליווי הלידה עצמה תוך תמיכה של דולה מגבה במידת הצורך.

תמיכה מלאה בהנקה ובהורות הראשונית בשלוש היממות הראשונות.

תוכלי לקרוא סיפורי לידה והמלצות של אימהות שליוויתי כאן 

סגירת תפריט
Open chat
היי
נעים להכיר, במה אוכל לעזור לך?