איזון מנח עכוז

איזון מנח עכוז

החל משבוע 28 להריון רצוי כי תגלי עירנות בנוגע למצג התינוק שלך ברחם. נכון בהחלט לומר כי רובם המכריע של התינוקות יתמקמו עם הראש למטה סביב שבוע זה וחלק אחר של התינוקות בשבועות הקרובים. אולם מעקב מודע שלך אחר מיקום תנועות העובר והכרות עם התנוחה שלו ברחם תאפשר לך לקבל סיוע לעידוד את עוברך להתהפך באמצעים טבעיים ופשוטים ובכך להימנע מלהגיע למצבים מורכבים יותר לקראת סיום ההריון.

במידה והגעת לשבוע 32-34 להריון ואת יודעת כי תינוקך ממוקם במנח עכוז, אני רוצה להזמין אותך להכיר גישה עדינה ובריאה שתסייע לתינוקך להתהפך. טיפול זה מורכב משני חלקים: הדרכה וטיפול בליניקה, ובסופו של תהליך יווצר בגופך יותר מקום עבור תינוקך, ותינוקך יקבל גירוי מקסימלי להתהפך עם הראש כלפי מטה אם היא/הוא רוצים בכך.

תחילתו של התהליך בהדרכה כיצד להתחיל להוסיף איזון וגירוי תנועתי לגופך מדי יום בבית והמשכו בטיפול מקצועי בקליניקה.

ההדרכה מתאימה עבורך במידה ותינוקך נמצא כעת במצג עכוז או במנח רוחבי, ובמידה ואת בשבוע 28-34 להריון בזמן ביצוע ההדרכה (הטיפול אפשרי עד ממש לפני הלידה).

טיפול בקליניקה על מנת לאפשר לתינוקך להתהפך בצורה רכה וטבעית יכול להתקיים החל משבוע 34, בהתאם לשאלון הרפואי שתמלאי נחליט יחד על המועד האופטימלי לביצוע הטיפול.

‍‍טיפול זה יכול להיעשות גם בשילוב עם ניסיון היפוך חיצוני ע"י רופא (ECV.) כהכנה לו. במקרים רבים סיכויי ההצלחה של היפוך חיצוני יגדלו בצורה משמעותית עם שילוב טיפול איזון עכוז לפני ההיפוך החיצוני המתוכנן. לעיתים כאשר ניסיון ההיפוך הראשון נכשל ניסיון נוסף, לאחר הוספת טיפול איזון עכוז , מצליח.

הערה: בין אם את מתכננת לידה נרתיקית או לידה קיסרית מתוכננת, מחקרים מראים שהוספת איזון לרקמות הרכות של האגן תקל עבורך את ההחלמה לאחר הלידה, כמו גם את בריאותו של תינוקך לאורך שארית ההיריון.

מפגש טיפול איקוויליבריו: אורך המפגש שעתיים

עלות המפגש 800 ש"ח

סגירת תפריט
Open chat
היי
נעים להכיר, במה אוכל לעזור לך?