מבנה ועלות הקורס

הקורס בנוי משישה מפגשים בני 3 שעות כל אחד

(סה״כ 18 שעות)

בכל מפגש ישנו חלק תיאורטי וחלק המיועד לתרגול.

בתחילת הקורס את תקבלי:

ספר היפנוברטינג' לידה רגועה בעברית/אנגלית, מגוון הרפיות לתרגול עצמי בהריון ובלידה

וחוברת אשר מלווה את הקורס.

רוב הביטוחים המשלימים של קופ"ח נותנים החזר עד 75% עבור השתתפות בקורס כנגד קבלה ותעודה שלי.

אנא בדקי מול קופת החולים שלך.

עלות הקורס:

קורס קבוצתי פרונטלי מורחב- 1500 ש"ח

קורס היפנוברטינג פרטי  – 3500 ש"ח


מה זה היפנוברטינג'?

היכולת שלך להרפות את הגוף שלך בלידה, היא הכלי המשמעותי ביותר אותו תרכשי בגישת היפנוברטינג' כדי להקל על תהליך הלידה שלך ולחוות אותו ביותר קלות ונוחות. 

לא ניתן לתרגל הרפיה בפעם הראשונה בעיצומה של לידה.

אם נתחיל לתרגל לאורך ההריון, ונדאג לתרגול יומי בתנאים אופטימאלים, מיומנות ההרפייה תיהיה זמינה עבורנו בזמן הלידה.

לידה היא אירוע עצום: מרגשת, מפחידה, עוצמתית, מצמיחה, נעימה – מסעירה בהמון מובנים. כל אחת מאיתנו מגיעה אליה מנקודה שונה כאשר ההזדמנות היא לצמוח הלאה.

לדעת, בראש, כי למדנו שעדיף לנו להיות רפויות לא יעזור לנו להרפות בלידה. אנחנו צריכות להתאמן, יום-יום, בתנאים אופטימאלים ולחזק יכולת זו, כדי שהיא תיהיה לנו אוטומטית, גם בתנאים פחות אידיאליים, כמו חדר לידה, אור פלורסנט, בדיקות, מרחב פחות אינטימי, גלים בעוצמות משתנות וכו׳.

הבנה זו היא אחת ההנחות הבסיסיות בשיטת ״פשוט ללדת״-היפנוברטינג'. הרפיה פיסית אולטימטיבית תטיב מאד עם הלידה מאחר והיא תאפשר לגוף לייצר אנדרופינים. אנדרופין הוא הורמון מופלא שבין היתר משכך כאבים פי 200 ממורפיום, מטשטש את תחושת הזמן וגורם לשכחה.

האם תרגול הרפייה מבטיח לנו לידה רגועה ונוחה? לא. בלידה , כמו בחיים, המון גורמים משפיעים, הכל משפיע על הכל וקשה מאוד לבודד גורם אחד להשגת תוצאה אחת רצויה. אולם שימוש בארגז הכלים שמביא עימו ההיפנוברטינג' יקל וינעים על כל תסריט לידה שיתפתח. וזה חשוב, נכון?

ואם בראש אני נקייה כמה שיותר מפחדים ומחששות אז כל תפקודי הגוף נשמרים תקינים ומגוייסים לטובת הלידה: דופק התינוק, חמצן וכו׳.

אז לאחר שהבנו שכדאי לנו לדעת להרפות, וכדאי להתחיל לתרגל בהקדם, הצטרפי לקורס ההכנה ללידה ותקבלי ארגז כלים שלם של טכניקות הרפייה ותנועתיות ללידה בנוסף לידע הקונבנציונלי אודות הלידה 

הגיע זמן להרפות

סגירת תפריט
Open chat
היי
נעים להכיר, במה אוכל לעזור לך?